A legjobb európai újságokkal együtt tiltották be a 444-et Oroszországban

3 hete ezelőtt 7



bohócdoktor szja 1% felajánlás

Az orosz kormány „megtorló intézkedések” alá vett egy sor olyan európai újságot, amelyek véleményük szerint „rendszeresen terjesztenek hamis információkat a különleges katonai művelet menetéről” - ez az orosz újbeszélben az Ukrajna ellen indított háborút jelenti.

A 27 uniós tagországból 25-ből választottak kitiltani való médiumot az oroszok, Luxemburg és Horvátország maradt csak ki. Magyarországról a 444.hu az egyetlen a 81 tételes tiltólistán, az összes többi országból több szolgáltatót szankcionáltak. A listát előző cikkünkben teljes egészében közöltük, most nézzük meg gyorsan, kikkel kerültünk egy kalap alá!

Van egy olyan érzésünk, hogy a magyar közmédia nem fog orosz tiltólistára kerülni egyhamar, számos országgal viszont ez történt: a nagy állami tévé- és rádiócsoportok közül az

  • osztrák (ORF),
  • holland (NOS),
  • ír (RTE),
  • észt (ERR),
  • görög (ERT) és
  • olasz (Rai),

valamint a közszolgálati tévék közül a

  • spanyol,
  • lett,
  • máltai,
  • cseh és a
  • svéd ezentúl elvileg nem sugározhatnak Oroszországban.

Olyan nagy nemzetközi cégeket is korlátoztak, mint az AFP és az EFE hírügynökségek, illetve a Politico. De ott a listán a talán legbefolyásosabb katolikus lap, a La Croix is.

És ott vannak az európai sajtótörténet patinás nagy lapjai is:

  • a német Spiegel és Frankfurter Allgemeine Zeitung,
  • a francia Le Monde és Libération,
  • az olasz La Repubblica,
  • a spanyol El País,
  • a portugál Público és így tovább.

Olyan, mint egy dicsőségfal. A munkánkat azzal is tudod támogatni, ha előfizetsz a 444-re.

Olvassa el a teljes cikket
Hírek, információk, naprakészen! Hírek, érdekességek, Neked!