- Tizennégy ember halt meg, három életveszélyesen megsérült pénteken, amikor leomlott a felújított újvidéki vasútállomás védőteteje.
- Felújítottnak számít-e egy vasútállomás, ha a védőtetőhöz nem nyúltak hozzá? És csakugyan nem nyúltak hozzá?
- A kínai kivitelező és a szerbiai beruházó szerint a felújítás a védőtetőt nem érintette. De akkor milyen felújítás volt ez, ami évekig tartott, és az épület két átadást is megélt?
- A kétszer átadott épület első kampányátadásán Orbán Viktor és Aleksandar Vučić is beszédet mondott.
- Az ellenzék a magyarországihoz hasonlóan leválthatatlan hatalom lemondását követeli.
- A szerb miniszterelnök közben Sanghajban köt újabb üzleteket a kínaiakkal.
„Egyébként, amit arányokban, kényelemben, vasúti technikában és biztonságban ma megvalósíthatunk, az mind megtalálható itt, ebben az európai rangú márványépületben” – írta az újvidéki Magyar Szó 1964. június 1-jei száma. A címlapi fotón a Farkas Imre által tervezett pályaudvar homlokzata a védőtetővel, amin tucatnyi ember áll, és nézik az átadásra összeverődő tömeget.
Ez a védtető szakadt le múlt pénteken 11 óra 50 perckor, és temette maga alá az alatta várakozókat vagy épp elhaladókat. Tizennégy ember vesztette életét. Az áldozatok között van egy kórházban meghalt testvérpár, Valentina 9, Sara 5 éves volt, ők a romok alatt meghalt nagyapjukkal indultak vendégségbe a másik nagyapához Loznicába. Egy fiatal pár is meghalt, ők buszra vártak. A legidősebb áldozat 77 éves volt. Egy 1979-ben született férfi volt az egyetlen az elhunytak közül, aki nem szerb, hanem észak-macedón állampolgár volt. A tető alatt tartózkodók többségének esélye sem volt; az egyik áldozatra például egy 26 tonnás betontömb zuhant.
Az újvidéki klinikán három ember életéért küzdenek. Egy fiatal férfi és egy lány mindkét lábát amputálták, egy másik lánynak pedig, akit sokáig nem láttak a mentők, csak hallották a romok alól, a karját amputálták. Állapotuk nem javul, ha szükséges, újabb műtéteket végeznek el rajtuk.