Egyre megszokottabbá válik a kereskedelemben, hogy eredetileg az utolsó novemberi pénteken tartott Black Friday szinte az egész hónapra kitolódik az ünnepi szezon előfutáraként. Különösen a tartós cikkeket, háztartási gépeket, műszaki cikkeket, szórakoztató és elektronikai eszközöket lehet ilyenkor jó áron vagy kedvező hitelfeltételekkel megvásárolni. Az Auchanban az év végi csúcsidőszak november 7-én indul, és a 20-40%-os Black Friday kedvezmények 27-ig tartanak.
A három hétig tartó Black November nyitánya és talán legizgalmasabb eseménye a november 9-én, szombaton délután megrendezett őszi Auchan Aukció lesz. Közel 1000 terméket hirdetnek meg az eseményre regisztráló Bizalomkártyás törzsvásárlóknak. Az aukcióra bocsájtott termékek zöme a Black Friday-hoz hasonlóan műszaki és háztartási cikkek lesznek, a kisebbtől az egészen nagyértékűekig. A licit a bolti árnak mindössze 25%-ról indul. A kihelyezett termékeket egyesével fogják licitre bocsátani a legalacsonyabb árú terméktől a legmagasabb felé haladva, amelyekért a regisztrációs pultnál kapott licitlapok felemelésével lehet ringbe szállni. Fontos szabály, hogy egyszerre csak egy licitlépcsővel emelhető a tét. Az aukción megvett terméket pedig azonnal ki kell fizetni, amit a nyertes meg is kap, így rögtön elintézheti a garanciajegy érvényesítését, és ha szükséges, a házhozszállítást is. Ezt követően visszatérhet, és más termékekre is licitálhat, viszont, ha a leütött árucikket nem fizeti ki azonnal, a terméket újból árverésre bocsátják. Az aukcióra a Black Friday első napján, november 7-én lehet regisztrálni, a feltétel, hogy Bizalomkártyával kell hozzá rendelkezni.
Mint ismeretes, az Auchan éppen a tavalyi év végi szezonban indította el innovatív kereskedelmi aktivitásait, hogy törzsvásárlóiknak különleges vásárlási alkalmak teremtésével emeljék a vásárlás élményét. A tavaszi aukció hatalmas siker volt, egészen pontosan 864 termék talált gazdára licitálással. Tíz kivételével minden meghirdetett árucikket elvittek.
„Egy kereskedő számára talán az az egyik legnagyobb kihívás, hogy az alkalmi vevőt hogyan tegye rendszeres vásárlóvá. A törzsvásárlók kitüntetett szerepét ma már az üzletláncok zöme hűségprogrammal ismeri el. Mi október folyamán újragondoltuk a tízéves Bizalomprogramunkat, hogy még kedvezőbb konstrukciót adjunk a leglojálisabb vevőkörünknek. Novemberben pedig folytatjuk a nekik rendezett különleges vásárlási alkalmak sorát. A tavaszi sikeres Auchan Aukció után most az őszivel várjuk őket, ami nem csak páratlan lehetőség arra, hogy jó áron szerezzenek be nagyértékű termékeket, hanem izgalmas és szórakoztató vásárlási élménnyel is kecsegtet” – mondta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
The post Licitálással indul a Black November az Auchanban first appeared on 24.hu.