Több milliós közösségi médiás követőtáborral rendelkező nemzetközi influenszereket és tartalomgyártókat utaztatott Budapestre a Magyar Turisztikai Ügynökség a napokban, hogy Budapestet népszerűsítsék. A Budapest Influencer Trip nevű eseménysorozat részeként a világhírű és hazai influenszerek számos privát rendezvényen bulizhatják körbe Budapestet az Orbán Ráhelhez szorosan kötődő MTÜ közreműködésével, amiken olyan neves külföldi DJ-k játszanak nekik, mint például az izraeli Guy Gerber és a New York-i The Martinez Brothers, akik elit ibizai klubokból ismertek. A fellépéseik ára pedig nagyjából 40 és 150 ezer dollár, azaz nagyjából 15 és 50 millió forint között mozog fejenként.
A Z generációt célzó eseménysorozatot még áprilisban jelentette be az MTÜ, Könnyid László az ügynökség vezérigazgatója akkor arról beszélt, hogy a „Budapest Influencer Tripre több mint tíz nemzetközi küldőpiac mintegy 50 bloggerét, vloggerét és további 100 hazai tartalomgyártót hívunk meg”. Egy nemrég az Indexnek adott interjújában pedig már úgy fogalmazott, hogy